Önskemål och feedback

Nya Ämnen.

7 inlägg 573 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Nya Ämnen.

Valmet830.3  
#9978 Tycker det skulle va med några nya Ämnen för tekniska frågor som inte riktigt passar under de andra ämnena.
T.ex. ett ämne "Reperationer och Reservdelar"
Där man generella saker som passar på mer än en maskintyp t.ex. skördare/skotare/jordbrukstraktorer.

Och kanske ett ämne "Övrigt" för saker som inte riktigt passar under de övriga ämnena.



   TS
Användarvisningsbild
pgo_jim  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#9980 Låter som en bra ide tycker även jag
Det börjar ju bli lite mer folk och diskussionerna är många

Fredrik kanske ordnar detta?

Vill även passa på att tacka alla andra på detta forum för trevliga diskussioner,tips och råd

Edit 27/6
Okej men då vet vi att det är på G iallafall!
Senast redigerad av pgo_jim ons 27 jun 2007, 23:04, redigerad totalt 1 gång.

Användarvisningsbild
Fredrik Reuter  
#9982 Hej,
Tack för tipsen/önskemålen.
Jag lägger det till "att göra-listan", lite snålt med tid just nu tyvärr!

MvH Fredrik

Användarvisningsbild
Magnus M  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#9995 Jag tycker nog att det är tillräckligt många ämnen redan. Vissa diskuteras det dock väldigt lite på så jag skulle gärna se att några närbesläktade slogs ihop innan nya läggs till. Ett par exempel: Gallring/Röjning/Föryngring= Beståndsvård
Timmer/Massaved/Biobränsle= Sortiment

Det är ju dock bara min åsikt. Kul om fler tyckte till.

Magnus M

Användarvisningsbild
Sundhult  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#9997 Jag håller med Magnus M.

Däremot tycker jag man kan skapa trådar som är dedicerade till reparation och reservdelar, typ:

MF 188 - Reparation och reservdelar


Husqvarna 346XP - Reparation och reservdelar

Det är redan massor av kategorier och nästan lite för svårt att hitta. Tur att det finns sökfunktion.

//.D

Användarvisningsbild
Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#10001 Det blir konstigt om man slår ihop trådar, inlägg sorteras efter datum då de skrevs vilket kan göra det ordentligt snurrigt, förutom att det är mycket tid som går åt.

Det är upp till oss som skriver o fylla på existerande trådar o se till att det inte blir förmånga dubletter.
Kollar vi först om det finns en tråd redan i ämnet så spar vi en massa jobb o letande sen. Repetisioner blir mindre o gamla trådar hålls aktuella.

Lära sig o söka är inte helt lätt för alla, men man kan hitta mycket genom detta.
Sökmotorn kan användas till otroligt mycket.

Man kan exempel vis se alla poster från en person o därigenom få en skapligt bra uppfattning om denna.

Användarvisningsbild
Fredrik Reuter  
#31380 Hej,
Hur du förslag på hur kategorierna skulle kunna ändras till det bättre, posta gärna här!

Tack!

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).