Skojigt/Galet

bästa historien

3634 inlägg 1001119 visningar 154 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#838483 En man kommer in på en bar. Han säger till bartendern
Vill du se något fantastiskt? Ja säger bartendern. Ur fickan tar mannen fram en liten hamster, och ett litet mini piano. Hamstern går fram till pianot och börjar spela fantastisk klassisk musik av Chopin och Beethoven. Hela baren jublar när dom ser detta. Mannen säger till bartendern. Om jag visar dig något ännu mera fantastiskt? Får jag gratis öl resten av kvällen då?
Bartendern säger ja direkt. Ur andra fickan tar mannen fram en groda som ställer sig bredvid hamstern, och börjar sjunga, medans hamstern ackompanjerar på pianot. Efter att mannen sitter och sippar på sin fjärde öl. Så kommer det fram en man som suttit i baren till honom. Han frågar om han får köpa grodan för 100 000 dollar. Mannen säger nej jag kan inte sälja grodan. Budet höjs då till 250 000 dollar. Mannen vill i alla fall inte sälja grodan. Budet ökar till 500 000 dollar. Då ger mannen med sig. Efter att han fått 500000 insatt på sitt konto. Och lämnat över grodan. Så säger bartendern. Varför sålde du grodan för 500000 för? Du hade ju kunnat tjäna miljoner på grodan. Då svararar mannen. Jag har ju i alla fall hamstern kvar. Och hamstern är buktalare.

Elmia
Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#843694 En kvinna åkte in till sjukhusakuten, där hon fick träffa en
nyutexaminerad ung läkare.
Efter tre minuters undersökning berättade läkaren att hon
var gravid.
Kvinnan klev upp och rusade snabbt ut ur rummet och försvann
... skrikande i korridoren.
En äldre läkare stoppade henne och frågade vad det var för fel
med henne, fick höra hennes historia och placerade henne i ett
angränsande rum.
Sedan gick han med bestämda steg bort till den första doktorns
mottagningsrum och sa upprört:
- Vad i hela världen har du gjort? Den här kvinnan är 63 år, och
hon har två vuxna barn och flera barnbarn, och nu berättar du för
henne att hon är gravid!
Den unga doktorn fortsatte att skriva i sina journaler och utan att
titta upp sa han:
- Har hon fortfarande hicka?

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#843696 Hasse tjatade i åratal på sin fru att Hon skulle lära sig spela golf,
eftersom det var Hans största intresse.
Till slut gav Hon med sig och följde med till banan.
Han visade Henne hur Hon skulle hålla och lade upp bollen på första
utslagsplatsen.
Hustrun klämde till med världens utslag. Bollen hamnade på green,
bara en halv meter från hålet:
- Vad ska Jag göra nu?
- Bollen ska ner i hålet där flaggan står,
svarade Frasse en aning chockad av kanonslaget.
Då säger hustrun ilsket.
- Varför sa Du inte det med en gång.

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#843697 En politiker har dött och kommer till himlen...
Där träffar han Sankt Peter, som säger till honom:
– Eftersom du är en stor politiker kommer jag att låta dig tillbringa en dag i helvetet och en i paradiset och sedan välja var du vill stanna...
Politikern tar hissen och går ner till helvetet, där han öppnar en grind och ser framför sig en enorm golfbana, några vänner till politikerna som hade dött och de var alla klädda i senaste modet, lekte lekar, drack och hade roligt med unga damer!
Han hade jättekul och 24-timmarsperioden gick utan att han hade tråkigt en enda sekund!
Dagen efter tar han hissen och går upp till paradiset, där han tillbringade en dag med att hoppa från moln till moln och spela harpa hela dagen..!
Nästa dag frågar Sankt Peter honom:
– Vad har du bestämd dig för?
-Sankt Peter, himlen är bra men jag har aldrig haft så roligt som i helvetet så jag väljer det!
- Okej, säger St. Peter, det är ditt val.
Så politikern tar hissen igen och går ner till helvetet... Porten öppnas och han ser framför sig en enorm öken full av sopor,
stora eldslågor runt de och jätte varmt var det också, hans vänner klädda i trasor och några gamla kvinnor som försöker ragga dem! Han blev galen!
Han springer till St. Peter och säger till honom...
– Var har du har skickat mig? går var det inte alls så illa i helvetet!
Så Sankt Peter svarar honom...
-Igår var det valrörelse, idag röstade du!

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).