Motorsåg och handhållet

Felsökningstips?

5 inlägg 719 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Felsökningstips?

rachellewis  
#840904 Jag har nyligen stött på ett problem med min Husqvarna motorsåg och jag hoppas att någon här kan ha lite insikter eller råd. När motorsågen körs börjar den oväntat tappa kraft och stannar sedan, speciellt när jag försöker skära med full gas. Jag har kollat grunderna som bränsleblandningen och luftfiltret, men allt verkar vara i sin ordning. Har någon upplevt ett liknande problem, eller har någon ett specifikt felsökningstips för denna typ av problem med Husqvarnas motorsågar? All hjälp eller förslag skulle vara mycket uppskattat. Tack på förhand!



   TS
Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: Felsökningstips?

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#840936 Blev medlem för två månader sedan, första inlägget idag. Generell text som kunde skrivits av AI. Jag är skeptisk.

Avatar Fallback

Re: Felsökningstips?

alias  
#840940
Mangan skrev:Blev medlem för två månader sedan, första inlägget idag. Generell text som kunde skrivits av AI. Jag är skeptisk.


Jo, både denna tråd och "Letar efter en pålitlig motorsåg" gav viss bullshitvarning (användarna reggade ungefär samtidigt, forumnamn i form av förnamn-efternamn med engelskspråkigt ursprung och väldigt generella/allmänna frågeställningar).

Jag tänkte dock snarare på manullt gjorda inlägg som senare redigeras genom tillägg av div. reklamlänkar efter ett tag, snarare än AI-genererade inlägg.

MVH
Alias

Användarvisningsbild

Re: Felsökningstips?

anersimyra  
#840956 Forumroboten har fått ”feelings” för småmotorer..🤖🥰

Avatar Fallback

Re: Felsökningstips?

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#840958 Jo, antingen är det T o F som köpt in en tjänst för att generera trafik, elller så kommer texten att ändras till reklamlänkar.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).